Veel gestelde vragen over bestellen in onze webshop (FAQ)1) Voorraad & Verzenden
1- Wanneer worden bestelde goederen geleverd?
ANTWOORD
Op werkdagen voor 15.00 uur geplaatste bestellingen worden dezelfde dag verstuurd als de artikelen op voorraad zijn. Uw bestelling wordt verzonden met Post.nl en wordt veelal de volgende dag bij u afgeleverd. We hebben vrijwel alles op voorraad en indien er vertraging is krijgt u daarvan bericht.
2- Hoeveel betaal ik voor verzenden?
ANTWOORD
De verzendkosten bedragen voor pakket tot 10 kg  6,95 en tot 20 kg 15,00
Levering van zware pakketten en gevaarlijke stoffen in overleg of afhalen.3- Wanneer en hoe moet ik betalen?
ANTWOORD
Levering alleen na een Ideal betaling. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.

4- Zending niet in goede orde ontvangen?
ANTWOORD
Graag per ommegaande reageren op telefoonnummer 0513 622124 en u dient per mail een melding te maken het liefst met een foto.

5- Betaal ik altijd verzendkosten?
ANTWOORD

Gratis verzending vanaf 200,- euro voor pakketten tot 10 kg. Voor pakketten van 10 tot 30 kg is verzending gratis vanaf 250,- euro. Als u in de winkelwagen alleen voor afhalen kunt kiezen dan heeft u 1 of meer artikelen gekozen die alleen kunnen worden afgehaald. Lees alles hierover bij klantenservice

2) Niet goed en dan?

1- Niet tevreden over een artikel.
Bent u niet tevreden over een artikel wat u bij ons heeft gekocht: breng of stuur het binnen 5 dagen terug in de originele verpakking we geven u dan uw geld terug.

2- Verkeerd besteld.
U heeft per ongeluk een verkeerd artikel besteld maar de bestelling is nog niet verstuurd: Gewoon bellen met O513 622124 dan kan het vaak nog worden opgelost.

3- Verkeerd besteld.
U heeft per ongeluk een verkeerd artikel besteld en reeds ontvangen of de zending is al verstuurd: Volg dan de instructie van retour zenden.

3) Retourzendingen

1-Ik wil iets retour zenden
Indien u artikelen retour wilt zenden, dan dient u dit te melden. U dient het artikel binnen 5 dagen franco terug te sturen. Als het artikel door ons in goede orde is ontvangen kan het aankoopbedrag worden terug betaald.

4) Buitenland

1- Ik woon niet in Nederland
Voor onze buitenlandse klanten hebben wij helaas nog geen bestel mogelijkheid via de webshop maar uiteraard kan men per mail de artikelen bestellen. U ontvangt dan direct een offerte en na uw bevestiging een orderbevestiging het bedrag kan worden overgemaakt waarna de goederen worden toegezonden. Levering meestal binnen 2 dagen.

5) Prijzen:

Op de site zijn alle vermelde prijzen exclusief BTW

Contact:
info@artice-benelux.nl
0651294772